Remote Hands

On-site experts voor uw hands-off ervaring met Smartdc

Vertrouw uw hardware toe aan onze gecertificeerde experts en ervaar Smartdc zonder zorgen. Om de hoogste normen en het hoogste prestatieniveau te garanderen, voeren onze experts ter plaatse het hardware onderhoud voor u uit en lossen zij netwerkproblemen voor u op. U hoeft zelf niets te doen. U kunt de Remote Hands-dienstverlening eenvoudig aanvragen door u aan te melden op uw Klantenportaal en een ticket aan te maken of direct contact op te nemen met het Support Team.

Smartdc-experts zullen uw verzoek evalueren en bepalen hoeveel tijd er nodig is voor de reparatie. Remote hands verzoeken die langer dan 4 uur duren om op te lossen, zullen persoonlijk worden afgehandeld.

Vraag uw Remote Hands aan :

Remote Hands

Operationele werkzaamheden van het datacenter en/of eenvoudige technische operationele taken

Onderhoud van hardware
Ondersteuning ter plaatse voor technici, leveranciers en bezoekers
Logistieke ondersteuning: verzending, track & trace
Verwisselen en verwerken van tapes en harde schijven
Voorraadbeheer

Wij helpen u graag met al uw hardware behoeftes:

Als u niet in de gelegenheid bent om uw racks zelf op te zetten, helpen wij u graag. Ons Support Team kan uw servers plaatsen, kabels aansluiten en alles volgens uw voorkeuren installeren. Om gebruik te maken van deze dienst kunt u contact met ons opnemen voor een aangepaste offerte.

Offerte aanvragen

Wat Smartdc uniek maakt, is het on-site Network Operations Center (NOC)– een team van gespecialiseerde netwerkengineers die op verzoek beschikbaar zijn om te adviseren over de installatie en het onderhoud van het netwerk. 

Deskundig advies aanvragen

We hebben een grote voorraad hoogwaardige kabels en netwerkbenodigdheden in het datacenter. Ons Sales Team kan u informatie geven over beschikbaarheid en prijzen. 

Neem contact op

Ons on-site Support Team staat klaar om u te helpen!

Neem contact op met onze experts en profiteer van een hands-off ervaring van topklasse.